Drukfout op briefkaart 150 jaar onafhankelijkheid

• kristien1961

71 berichten

België

Goeie middag,

Bij het sorteren van mijn briefkaarten vond ik een briefkaart uit de reeks van 1980 - 150 jaar onafhankelijkheid - kaart Brabant waarbij de gele kleur van de leeuw ontbreekt.

Wordt deze drukfout ergens vermeld, beschreven of gequoteerd ?

Zijn er drukfouten of variëteiten van briefkaarten uit de reeks themalbelga of Rubens gekend ?

Vriendelijke groeten
    Kristien
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Goeie middag,

Bij het sorteren van mijn briefkaarten vond ik een briefkaart uit de reeks van 1980 - 150 jaar onafhankelijkheid - kaart Brabant waarbij de gele kleur van de leeuw ontbreekt.

Wordt deze drukfout ergens vermeld, beschreven of gequoteerd ?

Zijn er drukfouten of variëteiten van briefkaarten uit de reeks themalbelga of Rubens gekend ?

Vriendelijke groeten
    Kristien
    • Aangemaakt 11 nov 2007 op 05:48
    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • kristien1961

71 berichten

België

De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
    • Aangemaakt 10 mrt 2008 op 10:52
    Tot op dit moment heb ik nog geen enkele reaktie gekregen dat deze drukfout nog voorkomt en ik heb er ook maar ééntje.

Het is niet mijn bedoeling om deze te verkopen.
    Ik had al enkele jaren een doos staan met van alles en nog wat, waarin dus deze kaart bleek te zitten. Ik had het niet eerder opgemerkt dat die ene kaart anders was.

Mijn vraag op het forum was dus grotendeels nieuwsgierigheid.
    Intussen toch weer heel wat bijgeleerd. Vreemde gang van zaken trouwens van de BBKPH vind ik.

groetjes
    Kristien

• Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Tot op dit moment heb ik nog geen enkele reaktie gekregen dat deze drukfout nog voorkomt en ik heb er ook maar ééntje.

Het is niet mijn bedoeling om deze te verkopen.
    Ik had al enkele jaren een doos staan met van alles en nog wat, waarin dus deze kaart bleek te zitten. Ik had het niet eerder opgemerkt dat die ene kaart anders was.

Mijn vraag op het forum was dus grotendeels nieuwsgierigheid.
    Intussen toch weer heel wat bijgeleerd. Vreemde gang van zaken trouwens van de BBKPH vind ik.

groetjes
    Kristien

• Aangemaakt 10 mrt 2008 op 11:10

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden