Drukfout op briefkaart 150 jaar onafhankelijkheid

• kristien1961

71 messages

Belgique

Goeie middag,

Bij het sorteren van mijn briefkaarten vond ik een briefkaart uit de reeks van 1980 - 150 jaar onafhankelijkheid - kaart Brabant waarbij de gele kleur van de leeuw ontbreekt.

Wordt deze drukfout ergens vermeld, beschreven of gequoteerd ?

Zijn er drukfouten of variëteiten van briefkaarten uit de reeks themalbelga of Rubens gekend ?

Vriendelijke groeten
    Kristien
  • Compte supprimé
    Compte supprimé

0 message

Belgique

Goeie middag,

Bij het sorteren van mijn briefkaarten vond ik een briefkaart uit de reeks van 1980 - 150 jaar onafhankelijkheid - kaart Brabant waarbij de gele kleur van de leeuw ontbreekt.

Wordt deze drukfout ergens vermeld, beschreven of gequoteerd ?

Zijn er drukfouten of variëteiten van briefkaarten uit de reeks themalbelga of Rubens gekend ?

Vriendelijke groeten
    Kristien
    • Posté le 11 nov. 2007 à 05:48
    Les informations ne sont plus disponibles car le compte de cet utilisateur est supprimé (Règlement RGPD)
  • kristien1961

71 messages

Belgique

Les informations ne sont plus disponibles car le compte de cet utilisateur est supprimé (Règlement RGPD)
    • Posté le 10 mars 2008 à 10:52
    Tot op dit moment heb ik nog geen enkele reaktie gekregen dat deze drukfout nog voorkomt en ik heb er ook maar ééntje.

Het is niet mijn bedoeling om deze te verkopen.
    Ik had al enkele jaren een doos staan met van alles en nog wat, waarin dus deze kaart bleek te zitten. Ik had het niet eerder opgemerkt dat die ene kaart anders was.

Mijn vraag op het forum was dus grotendeels nieuwsgierigheid.
    Intussen toch weer heel wat bijgeleerd. Vreemde gang van zaken trouwens van de BBKPH vind ik.

groetjes
    Kristien

• Compte supprimé
    Compte supprimé

0 message

Belgique

Tot op dit moment heb ik nog geen enkele reaktie gekregen dat deze drukfout nog voorkomt en ik heb er ook maar ééntje.

Het is niet mijn bedoeling om deze te verkopen.
    Ik had al enkele jaren een doos staan met van alles en nog wat, waarin dus deze kaart bleek te zitten. Ik had het niet eerder opgemerkt dat die ene kaart anders was.

Mijn vraag op het forum was dus grotendeels nieuwsgierigheid.
    Intussen toch weer heel wat bijgeleerd. Vreemde gang van zaken trouwens van de BBKPH vind ik.

groetjes
    Kristien

• Posté le 10 mars 2008 à 11:10

Rejoignez la communauté des collectionneurs !

S'inscrire Se connecter