puntstempel 362

• Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Paesi Bassi

Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
  • alux

145 messaggi

Belgio

Le informazioni non sono più disponibili perché l'account di questo utente è stato eliminato (Regolamento RGPD).
    • Creato 12 giu 2005 a 14:58
    Hallo ,
    De belgische puntstempel 362 behoort aan het kantoor Tongeren .
    Maar het zou me sterk verwonderen als het een BELGISCHE puntstempel zou zijn .
    Nederland gebruikte nl. ook puntstempels , die lijken op de Belgische , maar die toch te herkennen zijn aan het ander type van gebruikte cijfers .
    Ik vermoed dat het om een Nederlandse puntstempel gaat , maar om welk kantoor het gaat ?????
    Groeten
    Andre
  • Account eliminato
    Account eliminato

0 messaggi

Paesi Bassi

Hallo ,
    De belgische puntstempel 362 behoort aan het kantoor Tongeren .
    Maar het zou me sterk verwonderen als het een BELGISCHE puntstempel zou zijn .
    Nederland gebruikte nl. ook puntstempels , die lijken op de Belgische , maar die toch te herkennen zijn aan het ander type van gebruikte cijfers .
    Ik vermoed dat het om een Nederlandse puntstempel gaat , maar om welk kantoor het gaat ?????
    Groeten
    Andre
    • Creato 14 giu 2005 a 09:39

Unisciti alla community di collezionisti!

Registrati Login