• jacques19

38 messages

Pays-Bas

Zonder aankondiging wijzigen er functionaliteiten op Delcampe die alleen een cosmetische verbetering zijn. Los van het feit dat het helemaal geen verbeteringen zijn creëren deze zogenaamde verbeteringen fouten of verwarring. Zo is er nu een keiharde fout dat de aanspreektitel van een persoon niet wordt vermeld op de leveringsnota. Pogingen om dit te laten corrigeren stuiten op onvoldoende kennis bij de medewerkers. Ik moet nu in mijn archief uitzoeken wat een buitenlandse aanspreektitel is. Erger is dat ik niet altijd kan achterhalen of het een man of een vrouw is. Ik sla een modderfiguur indien ik de verkeerde aanspreektitel gebruik, Het moet duidelijk zijn dat fouten onmiddellijke correctie behoeven; cosmetische wijzigingen zijn wat mij betreft zelden wenselijk. Bij het versturen van een rekening was altijd meteen duidelijk dat er nog biedingen openstonden. Een oranje balk die behoorlijk in het oog sprong hielp daarbij. De melding is gewijzigd en is nu niet ge-highlight. Doordat ik vaak veel biedingen heb openstaan is herkennen van een nog openstaande bieding vaak niet simpel en ik zie de onduidelijke regel over het hoofd. Reeds meerder malen heb ik rekeningen verstuurd waar nog openstaande biedingen waren. Kopers reageren daarop door dit te melden waarbij ze tussen de regels aangeven dat ze dit nogal stom vinden.
    Ten overvloede moet ik jullie op het hart drukken dat het testen van wijzigingen, correctief EN cosmetisch, middels professionele procedures dient plaats te vinden. Hiermee de hand lichten veroorzaakt veel ergernis.