Site doet rare dingen

• christophe_be

12 berichten

België

Deze namiddag heb ik een aantal postkaarten op Delcampe gezet, maar ze zijn niet vindbaar met de zoekmachine. Heeft nog iemand hetzelfde probleem ervaren vandaag? Soms test ik mezelf op typfouten en (mijn eigen nummeringssysteem) door mijn referenties in te typen. Vandaag vind ik geen enkele van mijn geplaatste postkaarten terug.... Ook in mijn statistieken zie ik de hoeveelheid kaarten niet toenemen. Is er een vertraging bij de verwerking van de servers? Of is er een ander probleem? Ik was zinnens om vanavond nog een 100-tal kaarten op de site te zetten, maar misschien wacht ik beter even....
  • Karina63

287 berichten

Frankrijk

Deze namiddag heb ik een aantal postkaarten op Delcampe gezet, maar ze zijn niet vindbaar met de zoekmachine. Heeft nog iemand hetzelfde probleem ervaren vandaag? Soms test ik mezelf op typfouten en (mijn eigen nummeringssysteem) door mijn referenties in te typen. Vandaag vind ik geen enkele van mijn geplaatste postkaarten terug.... Ook in mijn statistieken zie ik de hoeveelheid kaarten niet toenemen. Is er een vertraging bij de verwerking van de servers? Of is er een ander probleem? Ik was zinnens om vanavond nog een 100-tal kaarten op de site te zetten, maar misschien wacht ik beter even....
    • Aangemaakt 16 nov 2024 op 13:44
    Hallo Christophe,
    Hier alles prima , hebt u uw filters gechecked of alles goed staat? Type verkoop , duur , etc?
    Hopelijk komt alles snel goed,
    MVG
    Karina63
  • christophe_be

12 berichten

België

Hallo Christophe,
    Hier alles prima , hebt u uw filters gechecked of alles goed staat? Type verkoop , duur , etc?
    MVG
    Karina63
    • Aangemaakt 16 nov 2024 op 14:06
    Hallo Karina,
    Ja hoor, ik doe het altijd op dezelfde manier en heb deze problemen nog nooit eerder gehad. Ik ga nu toch even wachten om verder te werken want mocht er toch een probleem zijn waardoor de items niet op de site belanden dan is al mijn werk verloren. Ik heb momenteel 71425 items te koop staan dus aan een gebrek aan ervaring zal het alvast niet liggen :cool2: :cool2: :cool2:
  • christophe_be

12 berichten

België

Hallo Christophe,
    MVG
    Karina63
    • Aangemaakt 16 nov 2024 op 14:06
    Hallo Karina,
    Ja hoor, ik doe het altijd op dezelfde manier en heb deze problemen nog nooit eerder gehad. Ik ga nu toch even wachten om verder te werken want mocht er toch een probleem zijn waardoor de items niet op de site belanden dan is al mijn werk verloren. Ik heb momenteel 71425 items te koop staan dus aan een gebrek aan ervaring zal het alvast niet liggen :cool2: :cool2: :cool2:
  • Karina63

287 berichten

Frankrijk

Hallo Karina,
    • Aangemaakt 16 nov 2024 op 14:18
    :cool:
    Veel succes !
  • christophe_be

12 berichten

België

Oh ja, en er staat steeds na het invullen van de pagina en het verzenden bovenaan mijn pagina in een groene balk "Uw item werd te koop gezet.", dus tot zo ver is alles prima.....
  • giapoz49k

2560 berichten

Italië

Goedeavond.
    Hetzelfde voor mij:
    vanaf circa 14.50 uur, 7 artikelen te koop, tot 18.40 uur.
    - Ze verschijnen in "Artikelen te koop: In uitvoering",
    maar ze staan ​​niet vermeld in "mijn winkel", noch in de galerij van delcampe.
    De laatste zichtbare verkoop was vandaag om 13.22 uur.
  • christophe_be

12 berichten

België

Goedeavond.
    Hetzelfde voor mij:
    vanaf circa 14.50 uur, 7 artikelen te koop, tot 18.40 uur.
    - Ze verschijnen in "Artikelen te koop: In uitvoering",
    maar ze staan ​​niet vermeld in "mijn winkel", noch in de galerij van delcampe.
    De laatste zichtbare verkoop was vandaag om 13.22 uur.
    • Aangemaakt 16 nov 2024 op 14:21
    OK, dus duidelijk toch een softwareprobleem. Ik ben ergens blij dat ik nu weet dat het niet aan mij ligt. Misschien komt het er straks alsnog op. In elk geval ga ik vanavond niet verder doen want mocht de data verloren zijn, dan mag ik morgen herbeginnen. Bedankt giapoz en Karina voor de antwoorden :cool:
  • christophe_be

12 berichten

België

Daarnet even een test gedaan en het probleem blijft aanwezig. De objecten van gisteren staan er nog niet bij (ook de statistieken van mijn winkel zijn dezelfde gebleven). Ik heb een bericht gestuurd naar Delcampe. Ik ben benieuwd naar het antwoord. Allicht zal dat er morgen pas komen. Jammer, want ik had gepland om vandaag enkele honderden postkaarten te listen.
  • Karina63

287 berichten

Frankrijk

Daarnet even een test gedaan en het probleem blijft aanwezig. De objecten van gisteren staan er nog niet bij (ook de statistieken van mijn winkel zijn dezelfde gebleven). Ik heb een bericht gestuurd naar Delcampe. Ik ben benieuwd naar het antwoord. Allicht zal dat er morgen pas komen. Jammer, want ik had gepland om vandaag enkele honderden postkaarten te listen.
    • Aangemaakt 17 nov 2024 op 03:40
    Hallo Christophe,
    Inderdaad bij mij ook nu.
    Heb deze ochtend enkele items ( postzegels, kaarten en mineralen ) er opgezet en geen enkele rubriek verschijnt op de site.
    Lees juist nog posts op het forum over hetzelfde probleem. We zullen geduld moeten oefenen...
    Vandaag waarschijnlijk niemand aanwezig van de technische dienst...
    Nog een fijne zondag ! :)
  • christophe_be

12 berichten

België

Ik denk niet dat ons werk verloren zal zijn want de meldingen staan wel in de inkomende berichten en van daaruit zijn ze ook aanklikbaar. We zullen inderdaad even moeten wachten, en zij lossen het wel op. Ik vind dat Delcampe een zeer stabiele website is en het is de eerste keer in al die jaren dat ik er mee werk dat er zich een probleem voordoet. Ik blijf nog steeds een blije gebruiker :cool:
  • Discamuda

17 berichten

België

Dag Christophe,
    ik zie voorlopig ook mijn recent geplaatste kaarten niet.
    Mvg,
    Guido
  • christophe_be

12 berichten

België

Dag Christophe,
    ik zie voorlopig ook mijn recent geplaatste kaarten niet.
    Mvg,
    Guido
    • Aangemaakt 17 nov 2024 op 11:29
    OK Guido, we zien wel wat er gebeurt morgen. Ik ben momenteel even gestopt met er te plaatsen tot ik zeker weet dat de data niet verloren is. Ik heb er een 50-tal geplaatst tegen dat ik door had dat er een probleem was. We zullen zien of ze alsnog verschijnen de komende dagen.
    Grtz,
    Christophe :hello:
  • bendavpostcards

6 berichten

Nederland

OK Guido, we zien wel wat er gebeurt morgen. Ik ben momenteel even gestopt met er te plaatsen tot ik zeker weet dat de data niet verloren is. Ik heb er een 50-tal geplaatst tegen dat ik door had dat er een probleem was. We zullen zien of ze alsnog verschijnen de komende dagen.
    Grtz,
    Christophe :hello:
    • Aangemaakt 17 nov 2024 op 14:58
    Hier hetzelfde. Een veertigtal kaarten geplaatst, maar onvindbaar. Ik hoop dat ze wel ergens zijn opgeslagen, want anders heb ik een hoop werk voor joker gedaan.
  • Grimb33rt

35 berichten

België

Wellicht zit zo goed als elke verkoper momenteel met dit probleem. Ik las vandaag pas jullie berichten, deed de test en kwam tot dezelfde vaststelling. Ik vond het al raar dat mijn recentste aanbiedingen allemaal nog geen enkele keek bekeken werden. :help:
  • bendavpostcards

6 berichten

Nederland

Wellicht zit zo goed als elke verkoper momenteel met dit probleem. Ik las vandaag pas jullie berichten, deed de test en kwam tot dezelfde vaststelling. Ik vond het al raar dat mijn recentste aanbiedingen allemaal nog geen enkele keek bekeken werden. :help:
    • Aangemaakt 18 nov 2024 op 02:25
    Als je kunt zien, dat niemand jouw advertenties heeft bekeken, dan kan jij ze in ieder geval zelf wel zien. Dat kan ik ook niet.
  • christophe_be

12 berichten

België

Als je kunt zien, dat niemand jouw advertenties heeft bekeken, dan kan jij ze in ieder geval zelf wel zien. Dat kan ik ook niet.
    • Aangemaakt 18 nov 2024 op 05:06
    Via je inkomende berichten van Delcampe kun je je individuele verkopen aanklikken, maar via de zoekfuncties komen ze niet tevoorschijn.

Ik kreeg dit bericht deze morgen van delcampe, ze zijn dus op de hoogte en zijn er mee bezig:

Geacht lid,

Bedankt voor uw bericht.
    Er is momenteel een technisch probleem met de weergave van de items. Onze excuses hiervoor.

Ons technisch team is op de hoogte gebracht en werkt eraan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

We nemen contact met u op zodra we meer informatie hebben.
    Bedankt voor je geduld en begrip.

Met vriendelijke groeten,

Lili, Delcampe Klantendienst
  • BELLAVESPA
    Rekening afgesloten
    PRO free

33 berichten

België

Inderdaad sind 16/11/24 is de laatste veiling geaccepteerd door DC site
    Vandaag zijn er dus meer dan 100 stuks door ons geplaatste veilingen die niet door Delcampe zijn opgenomen en niet zichtbaar zijn voor leden!
    Ik heb zonet naar DC een bericht ingesproken aan Dimitri.
    Het heeft niets te maken met onze instellingen dat word al te gauw als het eerste doktersadvies hier gegeven . Dit zijn problemen binnen de site.
  • BELLAVESPA
    Rekening afgesloten
    PRO free

33 berichten

België

Inderdaad sind 16/11/24 is de laatste veiling geaccepteerd door DC site
    Vandaag zijn er dus meer dan 100 stuks door ons geplaatste veilingen die niet door Delcampe zijn opgenomen en niet zichtbaar zijn voor leden!
    Ik heb zonet naar DC een bericht ingesproken aan Dimitri.
    Het heeft niets te maken met onze instellingen dat word al te gauw als het eerste doktersadvies hier gegeven . Dit zijn problemen binnen de site.
    • Aangemaakt 18 nov 2024 op 07:14
    Ik heb het bericht van DC niet ontvangen wat betekent tov vroeger dat problemen niet langer openbaar gemeld worden boven op je beeldscherm in rode letters wat vroeger wel het geval was en wat voorkomt dat Eveline en Dimitri nu een onbekende hoeveelheid persoonlijke vragen moete beantwoorden ipv ze zodra gekend zoals vroeger on line te zetten
  • filip9900

27 berichten

België

En wat met leden die een alert ingesteld hebben die hen verwittigt als bepaalde objecten, waarin ze specifiek geïnteresseerd zijn, aangeboden worden tijdens de probleemperiode?
    Zullen die hun mail (nog) ontvangen voor objecten die tijdens de probleemperiode werden ingevoerd?
    Of riskeren kopers hun gegeerde objecten daardoor te missen en riskeren verkopers daardoor specifiek geïnteresseerden te missen? (en moeten verkopers toch best alles opnieuw aanbieden eenmaal het probleem opgelost?)
  • filip9900

27 berichten

België

• Aangemaakt 18 nov 2024 op 05:06
    Zijn die dan niet te zien bij 'verkopen > mijn te koop aangeboden items > actief' ?
    Als je echter je 'winkel' bekijkt, dan staan deze er effectief niet in (en zijn ze bijgevolg ook niet zichtbaar voor anderen).
  • BELLAVESPA
    Rekening afgesloten
    PRO free

33 berichten

België

Probleem wat betreft achterblijvende nieuw ingezette objecten vdie het voorbije weekend niet effectief verschenen op Dc is nu 18/11/24 omstreeks 20u 18 opgelost, ze staan voor zover ik kan zien online op de site , althans in mijn winkel.
  • Discamuda

17 berichten

België

Vandaag 19 november staan de nieuw geplaatste objecten wel zichtbaar in "mijn winkel", maar zijn niet zichtbaar bij gebruik van de zoekmachine.

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden