Ruilbeurzen

• cremasco

24 berichten

België

Weet iemand of er al terug ruilbeurzen zijn of wanneer ze terug beginnen ?
  • ras751

5 berichten

België

Ik smacht er ook naar. Maar helaas, niks meer. Zelfs geen Antwerphila ...
    En met die dualiteit in onze maatschappij (mensen die zich bewust niet hebben laten vaccineren) in combinatie met die 4de golf van Corona ziet het er naar uit dat we nog meer gegijzeld gaan worden door nòg meer én strengere maatregelen: werknemers die zonder loon naar huis gaan gestuurd worden, niet-digitale mensen die nergens meer binnen mogen in winkels en horeca, ... En leuke dingen zoals ruilbeurzen die 'verboten' worden.
    Nochtans, mét vaccin kan het bijna niet meer erg aflopen toch? Dat was toch de bedoeling (hoop ik)? Dan kun je wat ziekjes worden, zoals je vroeger op een beurs ook wel eens een snotvalling kon betrappen. Is toch niet erg meer denk ik? Ik hoop echt dat, nu het vaccin nog redelijk vers is bij iedereen, alle maatregelen gewoon overboord worden gegooid. En mensen terug normaal kunnen doen (o.a. plezier hebben aan de hobby van verzamelen ... strooptochten op beurzen incluis).
  • cremasco

24 berichten

België

Ja dat hoopt iedereen. We gaan de maatregelen moeten lossen nadat iedereen zijn 3e spuit kreeg.
  • cremasco

24 berichten

België

Ja dat hoopt iedereen. We gaan de maatregelen moeten lossen nadat iedereen zijn 3e spuit kreeg.
    • Aangemaakt 3 jan 2022 op 09:33
    Al terug beurzen actief ?
  • colombo

75 berichten

België

Onder voorbehoud van wijzigende maatregelen:

Zelzate - 5/5/22 - organisatie Phila zelzate
    Auvelais - April 2022 - organisatie Cephila

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden