verzendkosten

• ladykarta

2 berichten

België

Telkens wanneer ik een kaart verkoop dan gaat er automatisch een betalingsverzoek naar de koper.

Weet iemand hoe het komt dat de verzendkosten niet genoteerd worden op dat verzoek? De koper krijgt dus alleen de biedprijs als rekening.

Alvast bedankt aan wie mij helpen kan.
  • grotekers

245 berichten

Nederland

Ik denk dat het aan de instellingen ligt :question:

Ga onder de tab Verkopen naar Mijn Winkel / Instellingen/De koper toelating geven om te betalen zonder te wachten op het verzoek tot betaling

"Door deze optie te activeren, aanvaardt u dat uw koper de kosten zelf toevoegt en zijn betalingsverzoek regelt voordat u dit hebt goedgekeurd. Dit zal uw transacties versnellen. Zo niet moet u de kosten zelf toevoegen en uw betalingsverzoeken goedkeuren alvorens u de betaling ontvangt".

Waarschijnlijk is deze mogelijkheid geactiveerd. Zo ja dan deactiveren en kunt u voortaan zelf de factuur sturen.
    Indien niet dan weet ik het zo gauw ook niet. :whiteflag:

vriendelijke groet
    grotekers
  • ladykarta

2 berichten

België

Ik denk dat het aan de instellingen ligt :question:

Ga onder de tab Verkopen naar Mijn Winkel / Instellingen/De koper toelating geven om te betalen zonder te wachten op het verzoek tot betaling

"Door deze optie te activeren, aanvaardt u dat uw koper de kosten zelf toevoegt en zijn betalingsverzoek regelt voordat u dit hebt goedgekeurd. Dit zal uw transacties versnellen. Zo niet moet u de kosten zelf toevoegen en uw betalingsverzoeken goedkeuren alvorens u de betaling ontvangt".

Waarschijnlijk is deze mogelijkheid geactiveerd. Zo ja dan deactiveren en kunt u voortaan zelf de factuur sturen.
    Indien niet dan weet ik het zo gauw ook niet. :whiteflag:

vriendelijke groet
    grotekers
    • Aangemaakt 25 apr 2020 op 13:34
    Bedankt voor de tip. Ik ga het zo spoedig mogelijk proberen.

Beste groeten
    LK

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden