Postkaartenboekje Diksmuide

• kristien1961

71 berichten

België

Dit postkaartenboekje is volledig met 10 postkaarten.
    Ik heb echter geen idee hoe oud het is.
    Is er iemand die via de ingescande voorzijde en achterzijde en de ingescande achterzijde van één van de kaarten een idee heeft wanneer dit boekje
    is uitgegeven ?

Groetjes
    Kristien
  • grotekers

245 berichten

Nederland

Dit postkaartenboekje is volledig met 10 postkaarten.
    Ik heb echter geen idee hoe oud het is.
    Is er iemand die via de ingescande voorzijde en achterzijde en de ingescande achterzijde van één van de kaarten een idee heeft wanneer dit boekje
    is uitgegeven ?

Groetjes
    Kristien
    • Aangemaakt 1 okt 2007 op 09:50
    Gezien de spelling en de omslag denk ik dat dit boekje van ca 1924/1925 zal zijn.

Grotekers
  • kristien1961

71 berichten

België

Gezien de spelling en de omslag denk ik dat dit boekje van ca 1924/1925 zal zijn.

Grotekers
    • Aangemaakt 2 okt 2007 op 17:47
    Het boekje is dus waarschijnlijk een stuk ouder dan ik dacht.
    Hartelijk dank voor de informatie.

groetjes Kristien
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Grotekers
    • Aangemaakt 2 okt 2007 op 17:47
    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • grotekers

245 berichten

Nederland

De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
    • Aangemaakt 3 okt 2007 op 05:58
    toren naar mijn mening nooit als tooren. Ok de andere woorden duiden duidelijk naar een tijdvak van voor 1947
    zie bedevaart naar de graven van den Ijzer en de tekst op de achterzijde van de kaart bij de voorgaande scan. ik moet het tijdvak overigens bijstellen naar m.i. ca 1933/1935 daar de toren eerst op 24 augustus 1930 werd ingehuldigd. bron: wikipedia

Mvg
    Grotekers
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

toren naar mijn mening nooit als tooren. Ok de andere woorden duiden duidelijk naar een tijdvak van voor 1947
    zie bedevaart naar de graven van den Ijzer en de tekst op de achterzijde van de kaart bij de voorgaande scan. ik moet het tijdvak overigens bijstellen naar m.i. ca 1933/1935 daar de toren eerst op 24 augustus 1930 werd ingehuldigd. bron: wikipedia

Mvg
    Grotekers
    • Aangemaakt 3 okt 2007 op 07:36
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Het boekje is dus waarschijnlijk een stuk ouder dan ik dacht.
    Hartelijk dank voor de informatie.

groetjes Kristien
    • Aangemaakt 3 okt 2007 op 03:42

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden