kaartverzamel software? Logiciel ACP?

• jansen_frasse

4 berichten

Frankrijk

Goedendag/Bonjour,
    Onze verzameling ACP (oude postkaarten) wordt zo omvangrijk dat ik deze graag op de computer wil beheren zodat ik ook snel inzicht heb welke kaarten dubbel of nog nite in de verzameling zitten.
    Wie kent software / prgrammatuur op dit gebied of heeft zelf wat gemaakt? :pc_user:

Notre collection ACP est si importante que je veux gérer volontiers ceux-ci sur l'ordinateur. Qui connait logiciel/programmatuur dans ce domaine?

Bedankt/Merci

Fam. Jansen-Frasse

PS Onze verzameling/ notre collection: Vallée des Villards (Savoie/France)
  • Cartomania

698 berichten

België

Goedendag/Bonjour,
    Onze verzameling ACP (oude postkaarten) wordt zo omvangrijk dat ik deze graag op de computer wil beheren zodat ik ook snel inzicht heb welke kaarten dubbel of nog nite in de verzameling zitten.
    Wie kent software / prgrammatuur op dit gebied of heeft zelf wat gemaakt? :pc_user:

Notre collection ACP est si importante que je veux gérer volontiers ceux-ci sur l'ordinateur. Qui connait logiciel/programmatuur dans ce domaine?

Bedankt/Merci

Fam. Jansen-Frasse

PS Onze verzameling/ notre collection: Vallée des Villards (Savoie/France)
    • Aangemaakt 7 nov 2005 op 05:45
    Hallo,

Waarom niet uw eigen website maken?
    Zo kan U gemakkelijk uw verzamaling onderverdelen over verschillende pagina's, snel en overzichtelijk consulteren en eventueel andere verzamelaars laten consulteren.
    Er is iets moois van te maken en het is echt niet moeilijk, zelfs ik heb het kunnen doen zonder enige ervaring, een gewone presentatie site van alle kaarten die ik verkoop.

Mvg

:beer:

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden