Geen resultaten gevonden
Er zijn geen items die overeenkomen met uw zoekopdracht... Controleer of de spelling van de woorden correct is of breid uw zoekopdracht uit om resultaten te krijgen!
Wel moet ik zeggen dat de kaarten(loten) bijzonder prijzig zijn om je soms rot van te schrikken.
Vooral als je het met de Nederlandse verzamel site vergelijkt ( naam niet noemen , maar voor de verzamelaars wel bekend)
De aanbieders van Buitenland denken vaak dat ze iets heel bijzonders hebben aantebieden ,Jammer want er zit wel eens een leuke kaart tussen probeer het dan via een lager bod , wat niet lukt. Dus geen kaart dan maar. Ze vergeten dat de verzendkosten er ook nog bij komen ,die zijn ook niet mals.
Als je er iets van zegt .
Soms denk ik dat het handelaars :fight: zijn en geen verzamelaars.
Jammer.
Toch kijk en biedt ik op een leuk geprijst lot.
Groetjes en veel verzamel plezier.
De commentaren zijn uitgeschakeld voor dit onderwerp. U kunt dus geen reactie achterlaten.
Cookie-instellingen
Informatie over cookies
Onze site gebruikt cookies voor de volgende doeleinden: om u de diensten te leveren die u hebt aangevraagd, om de veiligheid van ons platform te garanderen, om uw voorkeuren te onthouden om het surfen aangenamer te maken, om statistieken te verzamelen om onze site aan te passen aan uw behoeften, om video's weer te geven en om u in staat te stellen inhoud te delen op sociale netwerken.
Sommige van deze cookies zijn noodzakelijk voor de werking van onze site, andere kunnen worden ingesteld op basis van uw voorkeuren.
En savoir plus