Scanvraag

• Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • fila_boutersem

148 berichten

België

De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
    • Aangemaakt 15 apr 2005 op 01:39
    Hallo Luk,

Ik denk dat u aan een te lage DPI inscant.

Hoe scant u en met welk programma ?
    Scant u in als "kleur" of "zwart-wit" ?

Ik scan altijd in "kleur" in aan 300dpi. Daarna bewerk ik de foto met het programma "Image optimizer" van Xat.com (vrij down te loaden). Dit om de grootte in kb terug te brengen naar een aanvaardbaar formaat voor de site van Delcampe (= kleiner dan 200k).

Het is natuurlijk niet gemakkelijk om u van op afstand te helpen, doch we proberen het.

Vriendelijke groeten,

Gilbert
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Hallo Luk,

Ik denk dat u aan een te lage DPI inscant.

Hoe scant u en met welk programma ?
    Scant u in als "kleur" of "zwart-wit" ?

Ik scan altijd in "kleur" in aan 300dpi. Daarna bewerk ik de foto met het programma "Image optimizer" van Xat.com (vrij down te loaden). Dit om de grootte in kb terug te brengen naar een aanvaardbaar formaat voor de site van Delcampe (= kleiner dan 200k).

Het is natuurlijk niet gemakkelijk om u van op afstand te helpen, doch we proberen het.

Vriendelijke groeten,

Gilbert
    • Aangemaakt 15 apr 2005 op 10:36
  • fila_boutersem

148 berichten

België

• Aangemaakt 15 apr 2005 op 11:16
    Goeden avond Luk,

Ik ben blij dat ik u heb kunnen helpen, deze nacht ga ik weer eens goed kunnen slapen.
    De foto is nu van zeer goede kwaliteit en zeker niet te groot voor de site.
    Nog veel "postkaartgenot".

Gilbert

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden