Listings being lost

• papervend
    Rekening afgesloten
    free

7 berichten

Verenigd Koninkrijk

All my listings have been changed to " no renewal" from "until it is sold" hence they are now being closed at a fast rate. Check your listings it is probably happening to you as well.
    regards,Peter
  • papervend
    Rekening afgesloten
    free

7 berichten

Verenigd Koninkrijk

All my listings have been changed to " no renewal" from "until it is sold" hence they are now being closed at a fast rate. Check your listings it is probably happening to you as well.
    regards,Peter
    • Aangemaakt 4 dec 2016 op 14:52
    Although showing up as closed in the "my unsold items" they are still listed but still showing "no renewal" in the listing.
  • Luy

1642 berichten

Oostenrijk

the same here - every day some listings are in "my unsold items".
    So I tried in multiple changes to renew all items to "until sold" - is not possible. most possible renewal is 10 times.

And it seems, the collectors can't find my store: Link (https)
    Visitores , just 10 % than normal (Flagcounter)
    views of items and sales is even less :help:

Rosina
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

Duitsland

regards,Peter
    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

Verenigde Staten

regards,Peter
    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

Verenigde Staten

• Aangemaakt 7 dec 2016 op 10:50