Kosten

• Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • @dimitri
    Beheerder

828 berichten

België

De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
    • Aangemaakt 25 jul 2020 op 09:53
    Hallo,

Delcampe Pay is een facultatief betaalmiddel en staat dus volledig los van de commissie voor verkochte objecten.

Delcampe Pay is bovendien minder duur dan gelijkaardige betaalmiddelen op de markt (bijvoorbeeld PayPal : Van 3,4% tot 1,5% + 0,35 EUR per transactie,)
  • fdbsus

82 berichten

België

Hallo,

Delcampe Pay is een facultatief betaalmiddel en staat dus volledig los van de commissie voor verkochte objecten.

Delcampe Pay is bovendien minder duur dan gelijkaardige betaalmiddelen op de markt (bijvoorbeeld PayPal : Van 3,4% tot 1,5% + 0,35 EUR per transactie,)
    • Aangemaakt 27 jul 2020 op 10:00
    Goede middag,
    Dank U voor Uw antwoord.
  • kalf999

324 berichten

Nederland

Nou, het blijft een verschrikkelijk waardeloos systeem.

Ik probeer nu al wekenlang om documenten te uploaden, om maar geld op te kunnen nemen van mijn rekeing, maar niets werkt ! Steeds is er weer iets anders aan de hand en de Klantenservice laat niets van zich horen.
    Nog steeds KvK-nummer ongeldig, terwijl dat er wel is bij Delcampe, en meer ellende.

Delcampe probeert het zo te doen, dat je je geld van Delcampe-Pay ook weer moet gebruiken om aan te kopen.

Echt helemaal waardeloos dus.

Niet gebruiken dus.
  • @dimitri
    Beheerder

828 berichten

België

Nou, het blijft een verschrikkelijk waardeloos systeem.

Ik probeer nu al wekenlang om documenten te uploaden, om maar geld op te kunnen nemen van mijn rekeing, maar niets werkt ! Steeds is er weer iets anders aan de hand en de Klantenservice laat niets van zich horen.
    Nog steeds KvK-nummer ongeldig, terwijl dat er wel is bij Delcampe, en meer ellende.

Delcampe probeert het zo te doen, dat je je geld van Delcampe-Pay ook weer moet gebruiken om aan te kopen.

Echt helemaal waardeloos dus.

Niet gebruiken dus.
    • Aangemaakt 18 sep 2020 op 08:44
    Hallo,

Verificaties worden verwerkt door onze bankpartner Mangopay. Als bank hebben zij namelijk de wettelijke verplichting uw identiteit na te kijken. We contacteren je vandaag nog i.v.m. je verzoek.

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden