Geen resultaten gevonden
Er zijn geen items die overeenkomen met uw zoekopdracht... Controleer of de spelling van de woorden correct is of breid uw zoekopdracht uit om resultaten te krijgen!
Ceci dit, donner une évaluation à l'initiateur du post, sans aucun détail, ni photo(s)...
Sinon sur le Net, en occasion, les prix vont de 20 à 50 euros, et jusqu'à 100 euros pour des occasions reconditionnés.
Ceci dit, donner une évaluation à l'initiateur du post, sans aucun détail, ni photo(s)...
Sinon sur le Net, en occasion, les prix vont de 20 à 50 euros, et jusqu'à 100 euros pour des occasions reconditionnés.
Rebonjour
en tout cas sur le post d'origine moi je n'ai qu'un écran blanc et ou une superbe page blanche et mon commentaire était purement et simplement ironique quoique l'on puisse penser
le titre n'est pas tout encore faut il savoir ce qu'est une DS Lite en tout cas moi je ne savais pas et je suis surement pas le seul , alors une photo et / ou un message cela aurait été plus explicite
Cdt
Jacques
Onze site gebruikt cookies voor de volgende doeleinden: om u de diensten te leveren die u hebt aangevraagd, om de veiligheid van ons platform te garanderen, om uw voorkeuren te onthouden om het surfen aangenamer te maken, om statistieken te verzamelen om onze site aan te passen aan uw behoeften, om video's weer te geven en om u in staat te stellen inhoud te delen op sociale netwerken.
Sommige van deze cookies zijn noodzakelijk voor de werking van onze site, andere kunnen worden ingesteld op basis van uw voorkeuren.
En savoir plus