Geen resultaten gevonden
Er zijn geen items die overeenkomen met uw zoekopdracht... Controleer of de spelling van de woorden correct is of breid uw zoekopdracht uit om resultaten te krijgen!
Ik zie vanaf zondag 27okt. een paar leuke zegels te koop.
Als ik inlog en wil ze dan op de betreffende paginas bekijken Zijn ze verdwenen-onzichtbaar-onvindbaar.
Mijn instellingen staan op: alles zien. Spookt het op Delcampe?
KZ
Hallo,
Er zijn nog meldingen dat je geen items kan plaatsen. Bij mij is het vandaag ook niet gelukt.
Je ziet je items in je lijst maar ze verschijnen niet als te koop bij Delcampe winkel.
Er heeft reeds iemand melding gemaakt bij Delcampe over het euvel maar we zullen waarschijnlijk tot morgen moeten wachten vooralleer het opgelost raakt. Zondag rustdag !
VG,
K.
Dit topic is meer dan 6 maanden oud. U kunt hier niet meer op reageren.
Cookie-instellingen
Informatie over cookies
Onze site gebruikt cookies voor de volgende doeleinden: om u de diensten te leveren die u hebt aangevraagd, om de veiligheid van ons platform te garanderen, om uw voorkeuren te onthouden om het surfen aangenamer te maken, om statistieken te verzamelen om onze site aan te passen aan uw behoeften, om video's weer te geven en om u in staat te stellen inhoud te delen op sociale netwerken.
Sommige van deze cookies zijn noodzakelijk voor de werking van onze site, andere kunnen worden ingesteld op basis van uw voorkeuren.
En savoir plus