Geen resultaten gevonden
Er zijn geen items die overeenkomen met uw zoekopdracht... Controleer of de spelling van de woorden correct is of breid uw zoekopdracht uit om resultaten te krijgen!
Hallo allemaal,
Geen spoor van deze postwaardestuk in de verkoop op de site.
Althans, ik heb er geen gevonden.
Dus als jullie me kunnen helpen, alvast bedankt.
G.
PS. Ik heb de vraag ook gesteld op het Franse forum
Beste geophila, dit soort postwaardestukken werden gebruikt bij het verzenden van het blad FILATELIE in Nederland. Voor elk blad werd er een nieuwe 'adreskaart' gebruikt met een andere afbeelding. Er was een speciale overeenkomst met de posterijen die na een aantal jaren stopte. Ik moet ergens een stuk of 20 verschillende hebben maar kan ze op dit moment niet terugvinden tussen al mijn postzegelspullen. Iedereen die bij een postzegelvereniging is aangesloten krijgt dit blad dus er moeten er vrij veel in omloop zijn. Volgens mij zijn 2 jaar geleden de laatste in omloop gebracht. Met vriendelijke groet, Ton van Doornen / hollandsale
Dit topic is meer dan 6 maanden oud. U kunt hier niet meer op reageren.
Cookie-instellingen
Informatie over cookies
Onze site gebruikt cookies voor de volgende doeleinden: om u de diensten te leveren die u hebt aangevraagd, om de veiligheid van ons platform te garanderen, om uw voorkeuren te onthouden om het surfen aangenamer te maken, om statistieken te verzamelen om onze site aan te passen aan uw behoeften, om video's weer te geven en om u in staat te stellen inhoud te delen op sociale netwerken.
Sommige van deze cookies zijn noodzakelijk voor de werking van onze site, andere kunnen worden ingesteld op basis van uw voorkeuren.
En savoir plus