Waardeschatting:

• dirkdewaegeneire
    Rekening afgesloten
    free

2 berichten

België

Beste Delcampeurs gemeenschap,
    Kunt u mij helpen om mijn object te schatten?
    Bij voorbaat hartelijk dank.
    Nog een fijne dag!
  • Karina63

281 berichten

Frankrijk

Beste Delcampeurs gemeenschap,
    Kunt u mij helpen om mijn object te schatten?
    Bij voorbaat hartelijk dank.
    Nog een fijne dag!
    • Aangemaakt 22 jul 2024 op 11:50
    Beste Dirk,
    Dit heb ik alvast gevonden... de waarde hangt af van de kleur veronderstel ik. Op Ebay vindt u ook een paar prijsvergelijkingen terug. Schatting ergens tussen de 5 en de 15 euro voor de lichtere versie.
    MVG
    Karina

Link (https)
  • hollandsale

106 berichten

Nederland

Hallo Dirk,
    Zo te zien is dit een uitknipsel uit een postwaarde stuk. Ik heb vorig jaar enkele honderden van deze brieven verkocht voor nog geen E 0,50 per stuk. Ik ben dus bang dat de waarde waar Karina het over heeft niet haalbaar is.
    Met vriendelijke groet,
    Ton vD
  • dirkdewaegeneire
    Rekening afgesloten
    free

2 berichten

België

Hallo Dirk,
    Zo te zien is dit een uitknipsel uit een postwaarde stuk. Ik heb vorig jaar enkele honderden van deze brieven verkocht voor nog geen E 0,50 per stuk. Ik ben dus bang dat de waarde waar Karina het over heeft niet haalbaar is.
    Met vriendelijke groet,
    Ton vD
    • Aangemaakt 24 jul 2024 op 09:58
    Bedankt Ton,
    Ik heb nog een grote collectie oude postzegels en wou eens testen.
    Wat zou het best zijn?
    De zegels allemaal oplijsten en ze publiceren aan een prijs ( vermits ik geen referentiekader heb aan 4€?)
    Of voor een aantal het forum raadplegen?

Groeten
    Dirk
  • hollandsale

106 berichten

Nederland

Hallo Dirk, Als de ingedrukte zegels uitgeknipt zijn hebben ze zelden waarde dus ik geef je weinig kans ze te verkopen. Ook al omdat Delcampe nu aan de koper 10% + E 0.30 per kavel vraagt en dat voor lage bedragen dus niet interessant meer is om te kopen.
    Zelf kijk ik bij oude zegels meestal op diverse veilingsites om een verkoopwaarde te bepalen. Het is wel meer werk maar je weet dan wel wat de markt doet maar op Delcampe moet je nu dus rekening houden met de extra kosten voor de koper.
    Door deze nieuwe maatregel sinds begin April zijn de verkopen helaas dramatisch ingestort voor de lager geprijsde kavels. Om te beginnen zou je dus het beste alleen duurdere zegels kunnen aanbieden.
    Groet,
    Ton vD / hollandsale

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden