Te facturen ,,,,,,, En beoordeling geven .....

• butterflies

12 berichten

België

Op de pagina te factureren vind ik het kleurverschil in de ( groene biljetten )
    te zwak van kleur , heb een vergrootglas nodig en dan nog is het een probleem.
    dit was op de oude Site veel beter , van grijs naar groen ook kon je op de Bladzijde
    aanduiden betaling ontvangen , items verstuurd ,,,,,,nu moet je telkens naar een andere bladzijde scrollen.
    Een beoordeling geven is ook om grijs haar van te krijgen , je klikt alle items van dezelfde koper aan geeft deze een beoordeling met commentaar en floep een item is met commentaar de andere alleen ( % ) percentage , moet deze dan item per item beoordelen zo ben wel even bezig .
    Beste wensen aan alle Delcampers
    Butterflies
  • corifort
    Rekening afgesloten

41 berichten

Nederland

Op de pagina te factureren vind ik het kleurverschil in de ( groene biljetten )
    te zwak van kleur , heb een vergrootglas nodig en dan nog is het een probleem.
    dit was op de oude Site veel beter , van grijs naar groen ook kon je op de Bladzijde
    aanduiden betaling ontvangen , items verstuurd ,,,,,,nu moet je telkens naar een andere bladzijde scrollen.
    Een beoordeling geven is ook om grijs haar van te krijgen , je klikt alle items van dezelfde koper aan geeft deze een beoordeling met commentaar en floep een item is met commentaar de andere alleen ( % ) percentage , moet deze dan item per item beoordelen zo ben wel even bezig .
    Beste wensen aan alle Delcampers
    Butterflies
    • Aangemaakt 3 jan 2017 op 06:41
    Waarom zou je als verkoper bij elk item een tekst willen plaatsen, vraag ik mij af. Als verkoper beoordeel je in dit soort gevallen bijv. de betalingssnelheid, maar dat is voor elk item identiek, als ze in een keer zijn betaald dus één keer die tekst is duidelijk genoeg.
    Het gaat de koper om zijn % en dat wordt kennelijk wel netjes bij elk item vermeld. Heb je kunnen controleren of het AANTAL feedbacks dat je hebt gegeven correct wordt verwerkt, dat is namelijk een essentieel punt.
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden