certificaat balasse

• Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
    • Aangemaakt 16 jan 2014 op 05:00
  • nirvana2
    Rekening afgesloten
    free

701 berichten

België

• Aangemaakt 17 jan 2014 op 09:01
    Hallo.

een certificaat van Balasse, is deze altijd getekend door Balasse zelf? Nee
    Dit vraag ik omdat ik certificaten van Balasse vind met een ander handtekening.
    Moogelijk. Het staat erop geschreven « commission d'expertise », het was een ploeg.
    ik las op een site dat er ook valse certificaten zijn, daarom ook dat ik twijfel..(en als amateur, vraag ik liever advies in zulke gevallen)

denken jullie dat dit een echt certificaat zou zijn?
    Voor zover ik kan zien, ja maar Onmogelijk zeker te zijn met een scan. Als U twijfelt, eens vragen aan een aktueele expert zooals P. Kaiser, Soeteman, enz
    Staat er iets op de rug van de zegels?

N.
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Hallo.

een certificaat van Balasse, is deze altijd getekend door Balasse zelf? Nee
    Dit vraag ik omdat ik certificaten van Balasse vind met een ander handtekening.
    Moogelijk. Het staat erop geschreven « commission d'expertise », het was een ploeg.
    ik las op een site dat er ook valse certificaten zijn, daarom ook dat ik twijfel..(en als amateur, vraag ik liever advies in zulke gevallen)

denken jullie dat dit een echt certificaat zou zijn?
    Voor zover ik kan zien, ja maar Onmogelijk zeker te zijn met een scan. Als U twijfelt, eens vragen aan een aktueele expert zooals P. Kaiser, Soeteman, enz
    Staat er iets op de rug van de zegels?

N.
    • Aangemaakt 20 jan 2014 op 11:33

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden