Dreigement met afsluiting !!

• mlmotieven

22 berichten

Nederland

17 juli :
    Ik ben vanmorgen geschrokken van de dreigmail van Philippe. (Delcampe) Link (http)
    Hij beweerd dat wij vele niet officiële dus Fantasie Vignetten op de site van Delcampe hebben staan. Link (http)
    Er stonden welgeteld 20 stuks op, die dan ook meteen verwijderd zijn (ik wist niet eens dat ze er na al die jaren nog op stonden)

Er zouden ook landen bij zijn die door Delcampe moderatoren worden aangeduid als fantasie landen !!!!???
    Echter deze door hen genoemde landen geven wel degelijk OFFICIELE zegels uit. :(Deze staan zowel in de MICHEL catalogus als in andere officiële postzegel catalogussen.
    Laat deze "kenners" een cursus volgen, of hun mond dichthouden, als ze geen verstand van zaken hebben. Link (http)

Dreigementen vinden wij nogal intimiderend, daar de beweringen niet relevant zijn.
    Wij zijn al vanaf dat wij op de Delcampe site onze overtollige (dubbel) zegels te koop aanbieden, er op gebrand om dit op een eerlijke manier te doen.
    Kijk maar eens naar onze feedback.
    Mlmotieven [100% (18756x)] Link (http)

Wij kunnen zo vele verkopers aanwijzen die dit niet doen !!

Met vriendelijke groet,
    ML-Motieven
  • mlmotieven

22 berichten

Nederland

17 juli :
    Ik ben vanmorgen geschrokken van de dreigmail van Philippe. (Delcampe) Link (http)
    Hij beweerd dat wij vele niet officiële dus Fantasie Vignetten op de site van Delcampe hebben staan. Link (http)
    Er stonden welgeteld 20 stuks op, die dan ook meteen verwijderd zijn (ik wist niet eens dat ze er na al die jaren nog op stonden)

Er zouden ook landen bij zijn die door Delcampe moderatoren worden aangeduid als fantasie landen !!!!???
    Echter deze door hen genoemde landen geven wel degelijk OFFICIELE zegels uit. :(Deze staan zowel in de MICHEL catalogus als in andere officiële postzegel catalogussen.
    Laat deze "kenners" een cursus volgen, of hun mond dichthouden, als ze geen verstand van zaken hebben. Link (http)

Dreigementen vinden wij nogal intimiderend, daar de beweringen niet relevant zijn.
    Wij zijn al vanaf dat wij op de Delcampe site onze overtollige (dubbel) zegels te koop aanbieden, er op gebrand om dit op een eerlijke manier te doen.
    Kijk maar eens naar onze feedback.
    Mlmotieven [100% (18756x)] Link (http)

Wij kunnen zo vele verkopers aanwijzen die dit niet doen !!

Met vriendelijke groet,
    ML-Motieven
    • Aangemaakt 18 jul 2012 op 14:01
    En weer heeft die malloot (@philippe) loten afgesloten, waarvan duidelijk vermelding is gemaakt in de Michel- en de Yvert catalogus, dat dit OFFICIELE uitgiften zijn van deze landen.

Ik begrijp werkelijk niet waarom Delcampe "moderatoren" aanstelt die geen enkel idee hebben van wat er op postzegel gebied wordt uitgebracht en waarom ze, voordat ze tot afsluiting overgaan, niet eerst de desbetreffende catalogussen raadplegen.

SCHANDE !!!! Ik eis terugzetting van mij loten.......

Wie heeft ook zulke ervaringen met deze ervaring (@philippe ???

LIES
  • pharstduivenshop

26 berichten

Nederland

En weer heeft die malloot (@philippe) loten afgesloten, waarvan duidelijk vermelding is gemaakt in de Michel- en de Yvert catalogus, dat dit OFFICIELE uitgiften zijn van deze landen.

Ik begrijp werkelijk niet waarom Delcampe "moderatoren" aanstelt die geen enkel idee hebben van wat er op postzegel gebied wordt uitgebracht en waarom ze, voordat ze tot afsluiting overgaan, niet eerst de desbetreffende catalogussen raadplegen.

Wie heeft ook zulke ervaringen met deze ervaring (@philippe ???

LIES
    • Aangemaakt 16 aug 2012 op 07:52
    WIJ !!!!!

Cinderella's die moesten eraf, oke !

Maar ook Yvert catalogus zegels die OFFICIELE zijn??
    Werden verwijderd !!!

We zijn van gold naar brons gegaan.

En alles verwijderd, en gaan binnenkort weer plaatsen.
    En hopen dan op dat de Yvert catalogus zegels niet meer verwijderd worden. Dat zijn officiele zegels!!!

Maar ben er bang voor, ze hebben nog geen curses gehad denk ik.:pc_user2:

En dan krijg je een dreigement u wordt afgesloten !!

Het is al een tijdje geleden, maar ben er nog steeds boos om.
  • mlmotieven

22 berichten

Nederland

WIJ !!!!!

Cinderella's die moesten eraf, oke !

Maar ook Yvert catalogus zegels die OFFICIELE zijn??
    Werden verwijderd !!!

We zijn van gold naar brons gegaan.

En alles verwijderd, en gaan binnenkort weer plaatsen.
    En hopen dan op dat de Yvert catalogus zegels niet meer verwijderd worden. Dat zijn officiele zegels!!!

Maar ben er bang voor, ze hebben nog geen curses gehad denk ik.:pc_user2:

En dan krijg je een dreigement u wordt afgesloten !!

Het is al een tijdje geleden, maar ben er nog steeds boos om.
    • Aangemaakt 17 aug 2012 op 10:57
    Tja !!!!!!!!
    Ik heb zowel @philippe als @dimitri eenzelfde mail gestuurd, waarop ik eis om terugplaatsing van de OFFICIËLE zegels van OFFICIËLE landen.
    Zowel door Michel als Yvert erkend.

Wat schets mijn verbazing, taal nog teken op mijn mails.

Hier mijn mail aan zowel @philippe als @dimitri:

Goede dag @dimitri,
    En weer heeft (@philippe) loten afgesloten, waarvan duidelijk vermelding is gemaakt in de Michel- en de Yvert catalogus, dat dit OFFICIELE uitgiften zijn van deze landen.

WORDT WELLICHT VERVOLGT !!!!!!!!!!!!!!
  • pharstduivenshop

26 berichten

Nederland

Tja !!!!!!!!
    Ik heb zowel @philippe als @dimitri eenzelfde mail gestuurd, waarop ik eis om terugplaatsing van de OFFICIËLE zegels van OFFICIËLE landen.

Goede dag @dimitri,
    En weer heeft (@philippe) loten afgesloten, waarvan duidelijk vermelding is gemaakt in de Michel- en de Yvert catalogus, dat dit OFFICIELE uitgiften zijn van deze landen.

• Aangemaakt 17 aug 2012 op 12:30
    Kan wel eens dagen duren voor je ooit antwoord krijgt !:help:
    Heb ik hier al eerder over gehad op het forum.

Gevraagd toen die tijd of ze op vakantie waren.
    Dat was niet zo, maar kreeg totaal geen reactie op mijn emails.
    Later wel.

Maar ook op deze forum heb je veel lezers en weinig reactie.
    Weet dus niet of het zin heeft.

En delcampe lees volgens mij alles.
  • mainlypostcards

3540 berichten

Verenigd Koninkrijk

Tja !!!!!!!!

Goede dag @dimitri,

• Aangemaakt 17 aug 2012 op 12:30
    Ik weet helemaal niets van postzegels, maar als u Spaans spreekt, moet u dit eens lezen:

Link (http)

De postzegeltjes staan in de michel katalogus. Daar zeggen ze dat die laat in 2011 uitgegeven zijn.

De koper ontvangde zegeltjes die allemaal precies eender waren, maar met verschillende waarde. Als u nu eens naar die zegeltjes gaat zoeken, zal u ze met verschillende waarden vinden als uitgegeven in 2011 en 3 maanden later in 2012. Welk land zou precies dezelfde postzegels 2 keer uitgeven in zo'n korte tijd?

Officieel of niet? Ik geloof toch maar niet. Helaas kan ik niet meer in the Michel katalogus geloven.

Misschien bent u daar ook al een slachtoffer van geworden.
  • mlmotieven

22 berichten

Nederland

Ik weet helemaal niets van postzegels, maar als u Spaans spreekt, moet u dit eens lezen:

Link (http)

De postzegeltjes staan in de michel katalogus. Daar zeggen ze dat die laat in 2011 uitgegeven zijn.

De koper ontvangde zegeltjes die allemaal precies eender waren, maar met verschillende waarde. Als u nu eens naar die zegeltjes gaat zoeken, zal u ze met verschillende waarden vinden als uitgegeven in 2011 en 3 maanden later in 2012. Welk land zou precies dezelfde postzegels 2 keer uitgeven in zo'n korte tijd?

Officieel of niet? Ik geloof toch maar niet. Helaas kan ik niet meer in the Michel katalogus geloven.

Misschien bent u daar ook al een slachtoffer van geworden.
    • Aangemaakt 17 aug 2012 op 18:36
    Ik weet waar ik over praat en krijg hier steun door, van zowel de Michel - als de Yvert catalogus.
    Deze gerenommeerde instellingen zullen echt niet dezelfde fouten maken.

Het valt trouwens wel op dat degene die wel eens iets op het forum plaatsen, steeds gecontroleerd worden op eventuele "fouten".
    (Dat zou het kunnen verklaren dat er zo weinig gebruik van wordt gemaakt)

Ik kan zo enkele grote verkopers cq handelaren (met name Franse en Belgische) aanwijzen die honderden velletjes op de veiling hebben staan als echt, terwijl dit fantasie materiaal is, maar waar niet tegen opgetreden wordt.

Dit moeten zij wat mij betreft zelf weten, MAAR GELIJKE MONNIKEN, GELIJKE KAPPEN.

Lies
  • pharstduivenshop

26 berichten

Nederland

Ik weet waar ik over praat en krijg hier steun door, van zowel de Michel - als de Yvert catalogus.
    Deze gerenommeerde instellingen zullen echt niet dezelfde fouten maken.

Het valt trouwens wel op dat degene die wel eens iets op het forum plaatsen, steeds gecontroleerd worden op eventuele "fouten".
    (Dat zou het kunnen verklaren dat er zo weinig gebruik van wordt gemaakt)

Ik kan zo enkele grote verkopers cq handelaren (met name Franse en Belgische) aanwijzen die honderden velletjes op de veiling hebben staan als echt, terwijl dit fantasie materiaal is, maar waar niet tegen opgetreden wordt.

Dit moeten zij wat mij betreft zelf weten, MAAR GELIJKE MONNIKEN, GELIJKE KAPPEN.

Lies
    • Aangemaakt 18 aug 2012 op 03:34
    Ik ben toen zegels gaan volgen die bij mij werden verwijderd?

Weken later stonden ze er nog op van andere verkopers.
    En bij mij werden ze verwijderd.
    Na lang wachten kreeg ik als antwoord op mijn mail.

We zijn er mee bezig.

Terwijl ik, het delcampe nummer er bij melde.
    Konden ze het zo weg halen, nee we zijn er mee bezig.

Ook gevraagd of het alleen in nederland gelde het verwijderen van zegels, omdat in andere landen de zegels nog steeds te koop stonden die bij mij verwijderd werden.

Geen directe antwoord, in het kort we zijn er mee bezig.

Jammer het is zo leuk op deze site, maar heb het nu even op een laag pitje staan.

Wordt er nog boos over, ook omdat ik nog steeds zegels ziet staan op delcampe die bij ons verwijderd worden.:angryfire:

Maar mailen doe ik niet meer heeft geen zin.:pc_user3:

• %mod_maria
    Moderator
    Rekening afgesloten

246 berichten

Verenigd Koninkrijk

Ik ben toen zegels gaan volgen die bij mij werden verwijderd?

Weken later stonden ze er nog op van andere verkopers.
    En bij mij werden ze verwijderd.
    Na lang wachten kreeg ik als antwoord op mijn mail.

We zijn er mee bezig.

Terwijl ik, het delcampe nummer er bij melde.
    Konden ze het zo weg halen, nee we zijn er mee bezig.

Ook gevraagd of het alleen in nederland gelde het verwijderen van zegels, omdat in andere landen de zegels nog steeds te koop stonden die bij mij verwijderd werden.

Geen directe antwoord, in het kort we zijn er mee bezig.

Jammer het is zo leuk op deze site, maar heb het nu even op een laag pitje staan.

Wordt er nog boos over, ook omdat ik nog steeds zegels ziet staan op delcampe die bij ons verwijderd worden.:angryfire:

Maar mailen doe ik niet meer heeft geen zin.:pc_user3:

• Aangemaakt 19 aug 2012 op 06:04
    Ik werk niet met postzegels, maar hoe vaak heb ik dat gehoord. Mijn aanbiedingen zijn gesloten, maar Jantje, Pietje, enz. zijn aanbiedingen staan er nog steeds.

De moderatoren zijn vrijwilligers die hun eigen tijd opgeven om Delcampe te helpen.

Op het ogenblik ben ik aan een rubriek aan het werken waar meer dan half van de aanbiedingen tegen Delcampe's charter gaan.

Ik werk op een pagina per keer. Hoe vaak krijg ik een bericht dat zegt, waarom heeft u mij aanbieding gesloten, maar "Piet", "Jan", "Mien" heeft nog honderden aanbiedingen? Eenvoudig: Vanavond heb ik naar 3 paginas gekeken - ik heb alles gesloten in die 3 paginas dat gesloten moest worden - 1 aanbieding van u, 10 van Piet, enz, enz.

Als Piet van de 12de verdieping van een gebouw zou springen, zou u dat ook doen? Dat geloof ik niet. Waarom denkt u dan dat u aanbiedingen kan hebben die Piet heeft als ze tegen de Delcampe charter gaan?
  • pharstduivenshop

26 berichten

Nederland

Ik werk niet met postzegels, maar hoe vaak heb ik dat gehoord. Mijn aanbiedingen zijn gesloten, maar Jantje, Pietje, enz. zijn aanbiedingen staan er nog steeds.

De moderatoren zijn vrijwilligers die hun eigen tijd opgeven om Delcampe te helpen.

Op het ogenblik ben ik aan een rubriek aan het werken waar meer dan half van de aanbiedingen tegen Delcampe's charter gaan.

Ik werk op een pagina per keer. Hoe vaak krijg ik een bericht dat zegt, waarom heeft u mij aanbieding gesloten, maar "Piet", "Jan", "Mien" heeft nog honderden aanbiedingen? Eenvoudig: Vanavond heb ik naar 3 paginas gekeken - ik heb alles gesloten in die 3 paginas dat gesloten moest worden - 1 aanbieding van u, 10 van Piet, enz, enz.

Als Piet van de 12de verdieping van een gebouw zou springen, zou u dat ook doen? Dat geloof ik niet. Waarom denkt u dan dat u aanbiedingen kan hebben die Piet heeft als ze tegen de Delcampe charter gaan?
    • Aangemaakt 19 aug 2012 op 17:06
    U werk niet met post zegels?

Maar daar gaat het juist om zie onderwerp waar het om gaat.

Succes met uw afdeling
  • mlmotieven

22 berichten

Nederland

• Aangemaakt 19 aug 2012 op 17:06
    Kijk dit is dus wat ik bedoel en bevestigd alles wat in voorgaande mails is beschreven..............................................

LIES

Ps ik wacht nog steeds op reactie van Delcampe.
  • %mod_maria
    Moderator
    Rekening afgesloten

246 berichten

Verenigd Koninkrijk

Kijk dit is dus wat ik bedoel en bevestigd alles wat in voorgaande mails is beschreven..............................................

LIES

Ps ik wacht nog steeds op reactie van Delcampe.
    • Aangemaakt 20 aug 2012 op 02:57
    Hoe is dat wat u bedoelt?

Ik kijk niet eens naar de postzegels die te verkoop zijn aangeboden op Delcampe, nog veel minder zou ik ze afsluiten. Ik zei dat toch wel in mijn eerste zin.
  • pharstduivenshop

26 berichten

Nederland

Hoe is dat wat u bedoelt?

Ik kijk niet eens naar de postzegels die te verkoop zijn aangeboden op Delcampe, nog veel minder zou ik ze afsluiten. Ik zei dat toch wel in mijn eerste zin.
    • Aangemaakt 20 aug 2012 op 03:17
    Al reactie gehad van delcampe?
  • mlmotieven

22 berichten

Nederland

Al reactie gehad van delcampe?
    • Aangemaakt 7 sep 2012 op 17:20
    Natuurlijk niet !! Ik had niet anders verwacht.
    De beste tactiek van Delcampe is, NIET reageren. De verzamelaar houd dan wel op met vragen stellen.
    Zo gaat dat !
  • pharstduivenshop

26 berichten

Nederland

De beste tactiek van Delcampe is, NIET reageren. De verzamelaar houd dan wel op met vragen stellen.
    Zo gaat dat !
    • Aangemaakt 8 sep 2012 op 03:04
    Ja, ik dacht dat in de grote mensen wereld respect was voor elkaar.
    Dus normaal antwoord geven op vragen!

Maar kijk naar de wereld of europa!
    Nederland moet maar mee betalen dus bakken geld naar europa.
    Wat nooit meer terug komt!
    Maar daar werken wij wel voor als belasting betalers!
    Maar in eigen land is er armoede !!!!

En dan hopen de meeste hier nog wat te handelen en hun hobby uit te voeren. Worden er dingen veranderd !

Wat veel te veel kost.
    Voor de meeste verzamelaars !

Jammer !
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Zo gaat dat !
    • Aangemaakt 8 sep 2012 op 03:04
    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden