Antwoord op email

• pharstduivenshop

26 berichten

Nederland

Hoe lang duurt het gemiddeld dat je antwoord krijgt van delcampe op je email die je naar ze verstuurd.

Vraag gesteld op 18, 20 en 22/2/2012

Hier een deel van de vraag

Nu moeten alle cinderella´s naar de Fantasie Vignetten

Dat is niet erg als er een onder verdeling gemaakt wordt, voor auto´s, dieren, zangers enz...
    Ander wordt het Fantasie Vignetten ook een rommeltje.
    Er komen daar wel honderden verschillende zegels in terecht.

Hoop dus dat er een onderverdeling komt.

--------------------------

Heb nog geen antwoord gekregen op mijn mails?

Ben even gestopt met verplaatsen, in verband mijn mails die ik heb gestuurd.

-----------------------------------------------------------
    Maar tot nu toe geen antwoord.

Weet niet hoeveel mensen op die afdeling werkt, als het er een is , kan het zijn dat deze ziek is.

Maar a.u.b. antwoord.

Er worden nu zegels door andere op mijn account verplaats. En dat is vervelend !!
  • philatelie_amsterdam

200 berichten

Nederland

Hoe lang duurt het gemiddeld dat je antwoord krijgt van delcampe op je email die je naar ze verstuurd.

Vraag gesteld op 18, 20 en 22/2/2012

Hier een deel van de vraag

Nu moeten alle cinderella´s naar de Fantasie Vignetten

Dat is niet erg als er een onder verdeling gemaakt wordt, voor auto´s, dieren, zangers enz...
    Ander wordt het Fantasie Vignetten ook een rommeltje.
    Er komen daar wel honderden verschillende zegels in terecht.

Hoop dus dat er een onderverdeling komt.

--------------------------

Heb nog geen antwoord gekregen op mijn mails?

Ben even gestopt met verplaatsen, in verband mijn mails die ik heb gestuurd.

-----------------------------------------------------------
    Maar tot nu toe geen antwoord.

Weet niet hoeveel mensen op die afdeling werkt, als het er een is , kan het zijn dat deze ziek is.

Maar a.u.b. antwoord.

Er worden nu zegels door andere op mijn account verplaats. En dat is vervelend !!
    • Aangemaakt 23 feb 2012 op 17:49
    Over het verplaatsen naar de nieuwe rubriek Fantasy: ik had zelf al deze 'rommel' gelijk verplaatst, omdat ik eigenlijk ook niet mee wil doen aan de vertroebeling. Dus ik juich deze nieuwe rubriek alleen maar toe. Feitelijk zou ik deze rommel niet eens moeten willen verkopen, maar zolang er liefhebbers voor zijn....

Nu krijg ik toch nog regelmatig een maitje van de moderator dat mijn zegels zijn verplaatst, terwijl ik ze zelf al had verplaatst. Dat riep bij mij uiteraard ook vraagtekens op.

Maar na navraag bij deze moderator kreeg ik al binnen een paar uur antwoord: het bleek dat ze 'en masse' de zooi aan het verplaatsen zijn, omdat het zo veel is. Na het 'en masse' verplaatsen kan je dus een bericht krijgen, maar daarin staat ook "if not already there". Ik kreeg dus wel heel snel antwoord, en ook een heel duidelijke en logische verklaring.

Een nadere onderverdeling in de rubriek Fantasy vind ik geen goed idee. Eigenlijk zou deze rubriek zelfs geheel buiten 'Postzegels' moeten vallen.
  • mlmotieven

22 berichten

Nederland

Over het verplaatsen naar de nieuwe rubriek Fantasy: ik had zelf al deze 'rommel' gelijk verplaatst, omdat ik eigenlijk ook niet mee wil doen aan de vertroebeling. Dus ik juich deze nieuwe rubriek alleen maar toe. Feitelijk zou ik deze rommel niet eens moeten willen verkopen, maar zolang er liefhebbers voor zijn....

Nu krijg ik toch nog regelmatig een maitje van de moderator dat mijn zegels zijn verplaatst, terwijl ik ze zelf al had verplaatst. Dat riep bij mij uiteraard ook vraagtekens op.

Maar na navraag bij deze moderator kreeg ik al binnen een paar uur antwoord: het bleek dat ze 'en masse' de zooi aan het verplaatsen zijn, omdat het zo veel is. Na het 'en masse' verplaatsen kan je dus een bericht krijgen, maar daarin staat ook "if not already there". Ik kreeg dus wel heel snel antwoord, en ook een heel duidelijke en logische verklaring.

Een nadere onderverdeling in de rubriek Fantasy vind ik geen goed idee. Eigenlijk zou deze rubriek zelfs geheel buiten 'Postzegels' moeten vallen.
    • Aangemaakt 28 feb 2012 op 13:01
    Het wordt steeds fraaier. Ze sluiten te pas en te onpas veilingen af.

Sommige "deskundige" moderatoren verplaatsen items als fantasy zegels, terwijl het officiële uitgiften zijn.
    Navraag gedaan en als antwoord, GAMBIA geeft alleen fantasy zegels uit.
    Dit is natuurlijk belachelijk zo'n antwoord, maar dat zegt ook genoeg van de "deskundigheid" van de moderatoren.
    Ik moest zelfs de Michel-nummers doorgeven om aan te geven dat het officiële zegels waren.

Mijn advies "schoenmaker blijf bij je leest"

Naderhand heeft Dimitri wel zijn excuus aangeboden, wat ik wel sportief vond.

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden