arriba españa

• Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • delber
    Rekening afgesloten
    free

96 berichten

België

De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
    • Aangemaakt 20 jun 2008 op 11:57
    Johan,
    in den Yvert & Tellier, clasiques...p330 > timbres de bienfaisance, de nummers 31/5 zijn zulke dingskes...
    mvg
    gilber Delrue
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Johan,
    in den Yvert & Tellier, clasiques...p330 > timbres de bienfaisance, de nummers 31/5 zijn zulke dingskes...
    mvg
    gilber Delrue
    • Aangemaakt 21 jun 2008 op 06:09
  • philatelie_amsterdam

200 berichten

Nederland

• Aangemaakt 20 jun 2008 op 11:57
    Hallo,

Toevallig vandaag geprobeerd dezelfde zegel te vinden, en inderdaad, via de Michel online lukte me het niet. Weet jij inmiddels het antwoord? Welk land bijv. en misschien zelfs een Mi nummer?

groet,

Kariene
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Hallo,

Toevallig vandaag geprobeerd dezelfde zegel te vinden, en inderdaad, via de Michel online lukte me het niet. Weet jij inmiddels het antwoord? Welk land bijv. en misschien zelfs een Mi nummer?

groet,

Kariene
    • Aangemaakt 27 aug 2008 op 10:09
  • philatelie_amsterdam

200 berichten

Nederland

• Aangemaakt 31 aug 2008 op 15:32
    Ook weer een zeer duidelijk antwoord! Wederom dank.

De Michel online gaat nog niet verder dan Zwangzuschlag D, dus daarom kan ik niets terugvinden.

Sinds kort heb ik Scott 2007 (alles op 1 DVD, erg handig!!!). Dus nu zal ik daarin gaan zoeken. Voor wie interesse heeft in zo'n Scott: ik heb hem via marktplaats.nl. Het blijkt wel om kopieën te gaan, en dus niet legaal.

Groet, Kariene
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Ook weer een zeer duidelijk antwoord! Wederom dank.

De Michel online gaat nog niet verder dan Zwangzuschlag D, dus daarom kan ik niets terugvinden.

Sinds kort heb ik Scott 2007 (alles op 1 DVD, erg handig!!!). Dus nu zal ik daarin gaan zoeken. Voor wie interesse heeft in zo'n Scott: ik heb hem via marktplaats.nl. Het blijkt wel om kopieën te gaan, en dus niet legaal.

Groet, Kariene
    • Aangemaakt 1 sep 2008 op 05:25
  • philatelie_amsterdam

200 berichten

Nederland

• Aangemaakt 1 sep 2008 op 05:37
    Dank voor het duidelijke antwoord. Helaas heb ik geen Y&T, maar nu weet ik wel wat voor zegel het is. Nogmaals dank!

Kariene