Lege brief aangekomen...

• kamvam

39 berichten

België

Wat hiermee aanvangen? Deze brief is leeg aangekomen terwijl er een betaling had moeten inzitten van 31.82 euro... ( geen chèque)

Koper opnieuw geld vragen?

Mvg

KAMVAM
  • stefanstefke

309 berichten

België

Wat hiermee aanvangen? Deze brief is leeg aangekomen terwijl er een betaling had moeten inzitten van 31.82 euro... ( geen chèque)

Mvg

KAMVAM
    • Aangemaakt 22 dec 2005 op 08:49
    Heb al voorgehad dat muntstukken eruit gevallen zijn,
    maar geldbriefjes nog niet.

Als lid fiabel is , maw positieve feedback al vele keren, proberen met klacht in te dienen bij de post, via hun website.

Ik vrees echter dat u opnieuw aan lid moet vragen om te betalen.

Per slot van rekening moet hij toch aan de betaling voldoen.
    Er zijn genoeg andere manieren om geld te versturen zonder het risico van cashmail.

het is altijd zeer vervelend, evenals verloren post, cfr vorige bijdragen.
    stefan
  • fila_boutersem

148 berichten

België

Heb al voorgehad dat muntstukken eruit gevallen zijn,
    maar geldbriefjes nog niet.

Als lid fiabel is , maw positieve feedback al vele keren, proberen met klacht in te dienen bij de post, via hun website.

Ik vrees echter dat u opnieuw aan lid moet vragen om te betalen.

Per slot van rekening moet hij toch aan de betaling voldoen.
    Er zijn genoeg andere manieren om geld te versturen zonder het risico van cashmail.

het is altijd zeer vervelend, evenals verloren post, cfr vorige bijdragen.
    stefan
    • Aangemaakt 22 dec 2005 op 10:43
    Beste vrienden,

Het is een gevaarlijke periode voor "Cash-zendingen", indien er maar een klein vermoeden is dat er geld in een omslag steekt bent u het zeker kwijt (blijven plakken onderweg).
    Verleden jaar rond deze periode heb ik het zelf een paar keer voorgehad.
    Klacht indienen bij de post dient tot niets. Zij beantwoorden uw klacht zelfs niet.
    Het is in feite triestig gesteld binnen "Europa", de Banken mogen hun klienten uitzuigen en de tarieven zijn niet overal zoals bij ons (tot nu toe).
    Bij Fortis kon u tot nu toe Europese cheques tot 50 Euro gratis innen.
    Opgepast vanaf 2 januari wordt dit een minimum aan kosten van 6,75 Euro per cheque (diefstal noem ik dit).
    Vriendelijke groeten,

Gilbert
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Mvg

KAMVAM
    De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
  • kamvam

39 berichten

België

De informatie is niet meer beschikbaar omdat de rekening van deze gebruiker is verwijderd (AVG)
    • Aangemaakt 22 dec 2005 op 13:30
    De brief is woensdag in mijn bus gevallen. Ik kwam die net leegmaken. De postbode was pas enkele huizen verder en ik heb hem direct aangeklampt en de scheur aangeduid. Hij heeft gezegd de brief terug mee te nemen, en het opschrift is er dus even later ( in de loop van de dag) opgezet door een bediende van een postkantoor....

Mvg

KAMVAM
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Mvg

KAMVAM
  • kamvam

39 berichten

België

• Aangemaakt 22 dec 2005 op 15:02
    Beste,

scan reeds gestuurd, met wat uitleg over wat er nu gebeurt...

Mvg

KAMVAM
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

Beste,

scan reeds gestuurd, met wat uitleg over wat er nu gebeurt...

Mvg

KAMVAM
    • Aangemaakt 22 dec 2005 op 15:05
  • Rekening verwijderd
    Rekening verwijderd

0 berichten

België

• Aangemaakt 19 feb 2006 op 14:34

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden