Geen resultaten gevonden
Er zijn geen items die overeenkomen met uw zoekopdracht... Controleer of de spelling van de woorden correct is of breid uw zoekopdracht uit om resultaten te krijgen!
Ich besitze zwei Fotos, deren Ort ich allerdings nicht ermitteln kann. Es handelt ich dabei jeweils um das selbe Haus auf den Fotos. Auf dem einen Foto ist "Topfmarkt 239" zu entziffern und von H.E. Hoppe aus Meissen fotografiert. Gefunden habe ich die Bilder in einer Sammlung in denen fast alles aus Lößnitz stammt. Leider kann ich in Meissen und in Lößnitz keinen "Topfmarkt 239" finden. Kann mir jemand bei der Suche helfen? Vielen Dank im voraus für die Bemühungen.
LG
Frank
Ich besitze zwei Fotos, deren Ort ich allerdings nicht ermitteln kann. Es handelt ich dabei jeweils um das selbe Haus auf den Fotos. Auf dem einen Foto ist "Topfmarkt 239" zu entziffern und von H.E. Hoppe aus Meissen fotografiert. Gefunden habe ich die Bilder in einer Sammlung in denen fast alles aus Lößnitz stammt. Leider kann ich in Meissen und in Lößnitz keinen "Topfmarkt 239" finden. Kann mir jemand bei der Suche helfen? Vielen Dank im voraus für die Bemühungen.
LG
Frank
Ja, die beiden Foto`s sind noch nicht eingestellt. Ich hatte noch auf einen Hinweis gewartet. Sonst hätte ich sie unter der Rubrik Lössnitz und Meissen eingestellt.
Onze site gebruikt cookies voor de volgende doeleinden: om u de diensten te leveren die u hebt aangevraagd, om de veiligheid van ons platform te garanderen, om uw voorkeuren te onthouden om het surfen aangenamer te maken, om statistieken te verzamelen om onze site aan te passen aan uw behoeften, om video's weer te geven en om u in staat te stellen inhoud te delen op sociale netwerken.
Sommige van deze cookies zijn noodzakelijk voor de werking van onze site, andere kunnen worden ingesteld op basis van uw voorkeuren.
En savoir plus