Ontvangen van beoordelingen

• denissandra

21 messages

Belgium

Beste Delcampers,

Ik ben sinds september vorig jaar actief op Delcampe al koper en sinds december als verkoper. Ik geef steeds de evaluaties aan de kopers of verkopers. Maar sinds korte tijd is het percies een sport aan het worden dat er geen evaluaties worden retour gegeven. Dit probleem stelt zich zowel bij Belgische als buitenlandse kopers of verkopers.

Kan ik hieraan iets doen? I

kzelf denk wel in mijn eigen mijn postkaart of zegel is verkocht maar toch zijn de mensen niet tevreden of interesseert het hen verder niet.

Niettegenstaande de heel positieve reakties ik dan weer krijg van de mensen die wel evaluaties toekennen.

Graag jullie reaktie of ervaringen met deze zaken.
  • fila_boutersem

148 messages

Belgium

Beste Delcampers,

Ik ben sinds september vorig jaar actief op Delcampe al koper en sinds december als verkoper. Ik geef steeds de evaluaties aan de kopers of verkopers. Maar sinds korte tijd is het percies een sport aan het worden dat er geen evaluaties worden retour gegeven. Dit probleem stelt zich zowel bij Belgische als buitenlandse kopers of verkopers.

Kan ik hieraan iets doen? I

kzelf denk wel in mijn eigen mijn postkaart of zegel is verkocht maar toch zijn de mensen niet tevreden of interesseert het hen verder niet.

Niettegenstaande de heel positieve reakties ik dan weer krijg van de mensen die wel evaluaties toekennen.

Graag jullie reaktie of ervaringen met deze zaken.
    • Created on Mar 24, 2006 at 12:17 PM
    Beste Dennissandra,

Het geven van beoordelingen is belangrijk, zo kunnen andere leden oordelen of hun koper of verkoper een ernstige persoon is of niet.
    Gelukkig zijn op Delcampe de meeste leden betrouwbare en vriendelijke verzamelaars.
    Sommigen vinden het echter niet nodig of overbodig om beoordelingen te geven, wat zeer spijtig is. Voor een verkoper is het ontvangen van een beoordeling de geruststelling dat zijn zending goed is aangekomen en dat zijn koper tevreden is.
    Mijn princiepe is : Indien er geen beoordeling gegeven wordt na een maand volgend op mijn gegeven beoordeling, dan trek ik ook mijn beoordeling terug.
    Leden die het overbodig vinden om beoordelingen te geven, verdienen volgens mij ook niet dat ze er zelf krijgen. Dit is de enige manier om ze hiervoor te motiveren.

Vriendelijke groeten,

Gilbert

Join the collectors community

Register Login