nieuwe site delcampe

• rolge

34 messages

Belgium

Goede middag
    Ik heb er geen probleem mee dat jullie de site willen verbeteren
    Het enige dat voor mij van belang is dat mijn loten een zo groot mogelijk publiek bereiken
    Hoe jullie dit zullen doen is voor mij gelijk doch ik was best tevreden met de huidige situatie
    Voor zover ik het begrijp zijn de loten die ik op de eventuele verscheidene sites in de verscheidene landen plaats niet door iedereen te bekijken en dus schakelen jullie een aantal potentionele kopers uit
    Voor mij is dit van geen belang
    Idem als ik iets wil kopen , ben ik dan verplicht om iedere site van ieder land te openen
    Als dit zo is maken jullie het wel moeilijker voor iedereen
    Is dit misschien typisch voor de computerwereld of voor de walen
    Waarom het simpel houden als het moeilijk ook kan
    Tenslotte ,de site is voor de verzamelaars en niet voor de computerfanaten
    Vriendelijke groeten
    roland
  • jandorie

60 messages

Belgium

Goede middag
    Ik heb er geen probleem mee dat jullie de site willen verbeteren
    Het enige dat voor mij van belang is dat mijn loten een zo groot mogelijk publiek bereiken
    Hoe jullie dit zullen doen is voor mij gelijk doch ik was best tevreden met de huidige situatie
    Voor zover ik het begrijp zijn de loten die ik op de eventuele verscheidene sites in de verscheidene landen plaats niet door iedereen te bekijken en dus schakelen jullie een aantal potentionele kopers uit
    Voor mij is dit van geen belang
    Idem als ik iets wil kopen , ben ik dan verplicht om iedere site van ieder land te openen
    Als dit zo is maken jullie het wel moeilijker voor iedereen
    Is dit misschien typisch voor de computerwereld of voor de walen
    Waarom het simpel houden als het moeilijk ook kan
    Tenslotte ,de site is voor de verzamelaars en niet voor de computerfanaten
    Vriendelijke groeten
    roland
    • Created on Jan 23, 2006 at 6:50 AM
    Ik ben zeer teleurgesteld in de vorgestelde wijzigingen. Ik bied mijn loten aan in het Frans om het grootst mogelijke publiek te bereiken .., en het werkt, daar ik kopers heb uit meer dan 30 landen.

Laat ons AUB behouden wat we hebben:

- ik wens dat iedereen mijn loten kan zien
    - ik wens dat ik alle loten in 1 keer kan zien zonder alle aparte sites te moeten gaan afzoeken
    - ik wil mijn rekening in EURO behouden

Is dat teveel gevraagd?

Dank u Sebastien als u ook eens aan die mensen denkt die u veel geld betalen (lidgeld GOLD Club en commisie op de verkopen).

= Jandorie =
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

Ik ben zeer teleurgesteld in de vorgestelde wijzigingen. Ik bied mijn loten aan in het Frans om het grootst mogelijke publiek te bereiken .., en het werkt, daar ik kopers heb uit meer dan 30 landen.

- ik wens dat ik alle loten in 1 keer kan zien zonder alle aparte sites te moeten gaan afzoeken

Is dat teveel gevraagd?

Dank u Sebastien als u ook eens aan die mensen denkt die u veel geld betalen (lidgeld GOLD Club en commisie op de verkopen).

= Jandorie =
    • Created on Jan 23, 2006 at 7:16 AM
    This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

This information is no longer available because the user’s account has been deleted (GDPR)
    • Created on Jan 23, 2006 at 7:34 AM
  • rolge

34 messages

Belgium

• Created on Jan 23, 2006 at 7:40 AM
    als het zo is heb ik er geen problemen mee doch het wordt moeilijker voorgesteld dan het in feite is
    roland
  • rolge

34 messages

Belgium

Is dat teveel gevraagd?

= Jandorie =
    • Created on Jan 23, 2006 at 7:16 AM
    ok
    voledig mee akkoord
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

als het zo is heb ik er geen problemen mee doch het wordt moeilijker voorgesteld dan het in feite is
    roland
    • Created on Jan 23, 2006 at 8:04 AM
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

• Created on Jan 23, 2006 at 8:11 AM
  • fila_boutersem

148 messages

Belgium

• Created on Jan 24, 2006 at 8:48 AM
    Hallo Daadze,

Waarom zou u uw loten over verschillende sites wensen te verdelen ?
    Dit is denk ik niet de bedoeling.

Mijn loten staan op de .be, en gans de wereld kan ze zien op de internationale site. Zodoende heb ik ook mijn rekening in Euro bij Delcampe.

Het is niet omdat u bijvoorbeeld Amerikaanse zegels op de site plaatst, deze noodzakelijk op de Amerikaanse site moeten staan en dus ook in Dollar.
    Wie zal ze daar gaan zoeken ? Alleen de Amerikanen, en deze zullen dan nog meestal gaan zoeken op de Internationale.

Zodoende zou u bij Delcampe een rekening in Euro, Dollar, Pond.....
    moeten hebben.
    Iedereen ook de Amerikanen zullen wel zoeken op de Internationale Site als ze iets wensen te vinden denk ik.

Ik hoop hiermee iets bijgedragen te hebben.
    Vriendelijke groeten,

Gilbert
  • Account deleted
    Account deleted

0 messages

Belgium

Hallo Daadze,

Waarom zou u uw loten over verschillende sites wensen te verdelen ?
    Dit is denk ik niet de bedoeling.

Mijn loten staan op de .be, en gans de wereld kan ze zien op de internationale site. Zodoende heb ik ook mijn rekening in Euro bij Delcampe.

Het is niet omdat u bijvoorbeeld Amerikaanse zegels op de site plaatst, deze noodzakelijk op de Amerikaanse site moeten staan en dus ook in Dollar.
    Wie zal ze daar gaan zoeken ? Alleen de Amerikanen, en deze zullen dan nog meestal gaan zoeken op de Internationale.

Zodoende zou u bij Delcampe een rekening in Euro, Dollar, Pond.....
    moeten hebben.
    Iedereen ook de Amerikanen zullen wel zoeken op de Internationale Site als ze iets wensen te vinden denk ik.

Ik hoop hiermee iets bijgedragen te hebben.
    Vriendelijke groeten,

Gilbert
    • Created on Jan 24, 2006 at 12:57 PM
  • fila_boutersem

148 messages

Belgium

• Created on Jan 24, 2006 at 1:24 PM
    Goeden avond Daadze,

Ik zou gewoon een beetje afwachten zoals u zegt.
    U zult zien, de meesten zullen zoeken via de Internationale Site.

Iemand die bijvoorbeeld een bepaalde reeks "vlindertjes" (mijn grote liefde momenteel) zoekt, gaat niet alle landen-sites afzonderlijk gaan afzoeken, doch gaat in de Categorie "Vlinders" zoeken op de Internationale. Tenzij hij of zij dagen tijd of geduld heeft.

Ik zou gewoon een beetje wachten tot Evelyne bij Delcampe wat meer tijd heeft om te antwoorden op het Forum.
    De Ploeg Delcampe heeft het momenteel zeer druk om alles in goede banen te leiden, als het wat kalmer wordt zullen de antwoorden wel volgen.

In ieder geval "een dikke proficiat" aan de ganse ploeg Delcampe. De omschakeling is bijzonder goed gelukt.
    Zij mogen ook eens een pluimpje op hun hoed krijgen.

Vriendelijke groeten aan iedereen,

Gilbert

Join the collectors community

Register Login